Ducati Monster 1100
Ducati Monster 1100 jest napędzane dwucylindrowym silnikiem widlastym w układzie "L" o pojemności 1078cm3 i zaopatrzony w rozrząd "Desmodromic". Monster zyskał sławę i popularność ze względów mocy i przyspieszenia , dlatego też przez niektórych nazywana jest "Bestią" która daje olbrzymią dawkę adrenaliny. Motocykl jest wyposażony w regulowane tylne zawieszenie które możemy dostosowywać do naszych warunków jezdnych.
Ducati 999
Ducati 999 zostało zaprojektowane przez Pierre Terblanche . Jest znany z niezwykle wielkiej wydajności motocykla . Ducati ma liniowe oddawanie mocy o dużym momencie obrotowym i mocy dostępnego przy niskich obrotach . Ten motocykl miał duże powodzenie w World Superbike i ścigał się po sezonie 2007. Ducati otrzymała uznanie "Najlepsze v-twin na świecie" i "najbardziej pożądany i ekscytujący motocykl na świecie".
Cagiva River 600
Cagiva River 600 pojawiła się na rynku w połowie lat 90.Ten motocykl został stworzony do pokonywania miejskiej dżungli . Jego osiągi nie powalają na kolana i jazda nim jest wręcz spokojna i słychać szum kręcących się opon . Motocykl ma bardzo niskie spalanie na poziomie 5 litrów na 100 kilometrów. Cagiva z wyglądu może nie jest aż tak piękna ale dlatego że ma wygląd naked-bike jest przyzwoita . River był skonstruowany z myślą o osobach które szukają taniego i niezawodnego środku transportowego po mieście. Można nazwać go jednym z najoszczędniejszych motocykli w swojej klasie pojemnościowej.
Cagiva Mito 125
Cagiva mito to najbardziej sportowy motocykl wydany przez Cagive. Po wyglądzie motocykla możemy dojść do wniosku że jest włoska . W motocyklu znajduje się silnik o pojemności 125cm3 o maksymalnej mocy 15 koni i 8500 obr/min. Mito skierowane jest do młodych zapaleńców motocykli , którzy chcą zacząć swoja motocyklową przygodę . Mito jest też w wersji 40 KM bardziej sportowej na którym zawodnicy ścigają się na torach. Jest chłodzona cieczą i posiada silnik dwusuwowy.
Cagiva Canyon 500
Cagiva Canyon jest dobre i miękkie dla początkujących jeźdźców, ale kiedy już zdobędziemy zaufanie i umiejętności jeździeckie, wtedy Cagiva będzie miała więcej precyzji, więcej polotu, niż może zaoferować. Regulowany widelec przedni i tylny monoshock squishy. Faktycznie, Cagiva Canyon 500 wygląda naprawdę dobrze. Owiewki nos ma wygląd jakiegoś owada,, podczas gdy szerokie siodło, poręczny nośnik i 20 litrów paliwa pomaga mu w podbojach podmiejskich. Na stronie to nic, ale wszystko musi być idealne - w rzeczywistości niewielu zawodników uległo na jego ekscentryczne wdzięki.