Cagiva River 600
Cagiva River 600 pojawiła się na rynku w połowie lat 90.Ten motocykl został stworzony do pokonywania miejskiej dżungli . Jego osiągi nie powalają na kolana i jazda nim jest wręcz spokojna i słychać szum kręcących się opon . Motocykl ma bardzo niskie spalanie na poziomie 5 litrów na 100 kilometrów. Cagiva z wyglądu może nie jest aż tak piękna ale dlatego że ma wygląd naked-bike jest przyzwoita . River był skonstruowany z myślą o osobach które szukają taniego i niezawodnego środku transportowego po mieście. Można nazwać go jednym z najoszczędniejszych motocykli w swojej klasie pojemnościowej.
Cagiva Mito 125
Cagiva mito to najbardziej sportowy motocykl wydany przez Cagive. Po wyglądzie motocykla możemy dojść do wniosku że jest włoska . W motocyklu znajduje się silnik o pojemności 125cm3 o maksymalnej mocy 15 koni i 8500 obr/min. Mito skierowane jest do młodych zapaleńców motocykli , którzy chcą zacząć swoja motocyklową przygodę . Mito jest też w wersji 40 KM bardziej sportowej na którym zawodnicy ścigają się na torach. Jest chłodzona cieczą i posiada silnik dwusuwowy.
Cagiva Canyon 500
Cagiva Canyon jest dobre i miękkie dla początkujących jeźdźców, ale kiedy już zdobędziemy zaufanie i umiejętności jeździeckie, wtedy Cagiva będzie miała więcej precyzji, więcej polotu, niż może zaoferować. Regulowany widelec przedni i tylny monoshock squishy. Faktycznie, Cagiva Canyon 500 wygląda naprawdę dobrze. Owiewki nos ma wygląd jakiegoś owada,, podczas gdy szerokie siodło, poręczny nośnik i 20 litrów paliwa pomaga mu w podbojach podmiejskich. Na stronie to nic, ale wszystko musi być idealne - w rzeczywistości niewielu zawodników uległo na jego ekscentryczne wdzięki.
Cagiva Navigator 1000
Navigator 1000 jest oparty na Gran Canyon trailbike Cagiva, ale silnik otrzymuje od suzuki TL 1000 . Cagiva opracowała własny system poboru silnika o mniejszej mocy szczytowej niż TL1000R lub Cagiva Raptor własnych w 1000 (który również korzysta z silnika TL). Ale Navigator jest nadal jednym z najpotężniejszych motocykli i jest stosunkowo lekkie, co daje ostre wydajności. Silnik V-twin pozwala na wąskiej obudowie i niski opór powietrza co przekłada na wyższą prędkość maksymalną. Ale podczas gdy małe przednie owiewki wyglądają ładnie, nie oferują tyle ochrony, jak niektórzy z jego większych konkurentów Navigator. Miękkie zawieszenie i mocne hamulce to jeden z atutów tego motocykla.
Cagiva Raptor 1000
Cagiva Raptor 1000 to roadster wyposażony w duży silnik . Silnik pochodzi z Suzuki Tl 1000 który dobrze wpasował się do tego motocykla czym staje się agresywny i mocny . Twarde zawieszenie motocykla jest dobre przy wyższych prędkościach . Raptor bardzo dobrze sobie radzi w zakrętach przy współpracy z dwoma oponami sportowymi. Cagiva Raptor to motocykl godny zaufania , świetnie wypełnia swoje zadanie , jest szybki i zwinny czym zachęca do kupna tej pięknej "bestii ".