Suzuki DR 125 - Enduro z klasą
Suzuki DR 125 to enduro z niezniszczalnym silnikiem. Żeby odmówił posłuszeństwa musielibyśmy zaniedbać podstawowe czynności serwisowe.Pojemność 124cm3 może nie robi zbytniego wrażenia ale dr'ka świetnie sobie radzi w lekkim terenie.Moc jaką generuje suza to 12KM, która zupełnie jest wystarczająca do spokojnych przejażdżek po bezdrożach. Enduro jest chłodzne powietrzem i wyposażone jest w sześciostopniową skrzynię biegów.
SUZUKI TL 1000 S/R - DIABEŁ NA DRODZE
Suzuki TL 1000 jest litrowym motocyklem sportowym. Silnik V2 tego motocykla oddaje moc w sposób "dziki" , nie jesteśmy w stanie dokładnie przewidzieć wszystkich jego reakcji na manetkę. Przy odkręceniu manetki gazu , przednie koło bez proszenia unosi się w górę.W porównaniu Suzuki SV 1000 to "oswojony" następca TL 1000, który jest przewidywalny oraz łagodniejszy. W 1997 roku TL 1000S , gdy został oferowany na rynku , był zupełnie nowoczesnym motocyklem z silnikiem V2 i elektronicznym wtryskiem paliwa oraz dźwigniowym armotyzatorem tylnego zawieszenia.
SUZUKI SV 1000 - SZYBKI I WŚCIEKŁY
Suzuki SV 1000 to motocykl szosowo-turystyczny produkowany w latach 2003-2007. Występuje w dwóch wersjach Naked (SV1000) i Sportowej (Sv1000S). Nie zdobył takiej dużej popularności jak SV650 ale znalazł dużą rzeszę fanów. SV posiada dużo cech ze swojego poprzednika (Suzuki TL1000) ale jest bardziej łagodniejsza w stosunku do niego. Nie znaczy to że jest słaba , przeciwnie jest bardzo mocna , gdyż wykazuje moment obrotowy 102Nm przy 7200obr/min. Jest pełen charakteru , już sam gang silnika widlastego wzbudza w nas zachwyt i wrażenie.
SUZUKI DL 650 V-STROM
Suzuki DL 650 V-strom to motocykl szosowo-turystyczny który jest konkurentem słynnej Hondy Transalp. Konstrukcja motocykla pochodzi z DL 1000 a silnik został wykorzystany ze wspaniałej Suzuki SV 650. Moc silnika wynosi 67KM ale pamiętajmy że jest silnik widlasty , który ma wysoki moment obrotowy (ciągnie od dołu). Motocykl głównie jest wykorzystywany do dalekiej turystyki , zaletą jest zawieszenie , dzięki którego można poruszać się po bezdrożach. Średnie spalanie oscyluje na poziomie 5,0 L/100KM. Waga tego motocykla wynosi 220kg.
SUZUKI BANDIT 1200 - Łowca dróg
Suzuki Bandit 1200 to motocykl dla motocyklistów , którzy lubią wygodę i monet obrotowy. Silnik o pojemności 1200cm3 i mocy prawie 100 KM , jedzie od samego dołu i bardzo dynamicznie przyspiesza. Na bandicie bardzo komfortowo podróżuje się we 2 osoby , trasa 1000 kilometrów w jeden dzień nie robią większego wrażenia dla kierującego jak i pasażera. Bandit nie miał żadnych chorób , jest to bardzo chwalona konstrukcja w trasy , która nas nie zawiedzie. Spalanie jak na tą pojemność , nie jest aż tak duże , gdyż średnio wynosi 7,5 L/100km ale także jest w stanie wypić 10L/100km.