YAMAHA MT-03
Yamaha MT-03 to motocykl stworzony dla tych , którzy szukają wrażeń z jazdy po mieście. Wyposażony jest w jednocylindrowy silnik o pojemności 660cm3 o mocy 48KM , który daje wiele frajdy z jazdy. MT03 posiada moc dostępną już od niskich obrotów , co przekłada się na dobre przyspieszenie. Spalanie oscyluje na poziomie 4.0-4.5 L/100km , MT jest bardzo oszczędnym motocyklem. Jest do tego także wygodnym motocyklem , nowoczesnym wizualnie. Jest idealnym motocyklem do poruszania się po mieście , gdyż ma same zalety do jazdy w tym środowisku.
YAMAHA XT 660 X/R
Yamaha XT 660 została wyprodukowana w 2 wersjach : Enduro R i Supermoto X. Wersja supermoto dedykowana jest bardziej na zatłoczone ulice miasta ale także na wypady poza nie. Wersja Enduro dedykowana jest do jazdy po bezdrożach czy lekkim terenie. Silnik o pojemności 660cm3 i mocy 48KM zapewnia dużo frajdy z jazdy ale także oszczędności z jazdy tym motocyklem , gdyż XT 660 zadowala się małymi dawkami paliwa około 4,5-5 L/100km. Motocykl jest dla tych którzy szukają czegoś nowego a zarazem oszczędnego , dającego wiele frajdy z jazdy.
Honda VFR 750 RC 36 II
Honda VFR 750 RC 36 II została wyprodukowana w 1994 roku. Została trochę zmodyfikowana od poprzedniczki m.in lżejsza i powiększony zbiornik paliwa o 2 litry. Nasz turystyk został lekko zmieniony co wpłynęło na jego prowadzenie. Wyglądem nawiązuje do Hondy NR 750 a prędkość maksymalna wzrosła aż do 235km/h. VFR'ka jest ceniona za niezawodność , przebiegi powyżej 200 000 km nie robią na niej większego wrażenia jeśli była serwisowana i dbana. Silnik o mocy 100KM dynamicznie rozpędza motocykl . Turystyka we dwoje z pełnym bagażem - to raj dla vfr'ki.
HONDA TRANSALP XL650V - Turysta
Honda Transalp XL 650V to motocykl szosowo-turystyczny , który jest najczęściej wykorzystywany do dalekich wypraw i wycieczek. Użytkownicy jego przejeżdżają nim błota i rzeczki , wyciskają z niego maksimum ale dla niego to pestka. Najczęściej jest wykorzystywany do jazdy po szutrach. Model XL650V był produkowany w latach 2000-2006. Napędzany jest widlastym silnikiem o mocy 53KM. Waga tego motocykla wynosi 191Kg nie jest to dużo jak na turystyczne enduro. Spalanie jak mówią użytkownicy mieści się w granicach 4,5-5,5 litra na każde 100 kilometrów.
YAMAHA XJ 600N - Uniwersalność i łatwość
Yamaha XJ 600 występuje w wersjach N (bez owiewek) oraz S ( z owiewkami). Motocykl jest bardzo popularny gdyż jest uniwersalnym motocyklem co oznacza ,że można go wykorzystywać do róznego typu podróży czy przejażdżek. XJ'tka została bardzo doceniona przez jej użytkowników głównie ze względu niskich kosztów utrzymania tego motocykla. Yamaha bardzo mało pali (4,5-5,5)L/100KM i jest bezawaryjnym motocyklem , psuje się tylko wtedy gdy ktoś ją nie zadbywał lub nie dbał o prawidłowe serwisowanie. Łatwość prowadzenia i zwrotność są atrybutem dla początkujących motocyklistów dla których motocykl jest bardzo łaskawy i wybaczający błędy.